Nya upplevelser och gamla vägar.

Nya upplevelser och intryck ska förändra en människa.
Att hela tiden ställas inför samma upplevelser gör att man skapar en rutin för att kunna hantera dem.
Så är det inte ganska tråkigt att hela tiden bara stå på en punkt och möta samma sak varenda dag.

Jag flyttade.
Jag flyttade till ett mycket större ställe.
Ett ställe där det finns 100 sätt att ta sig till samma punkt.
Ett ställe där man ser nya ansikten varje dag.
Ett ställe där du anonymt kan gå på gatorna i dina egna tankar och bara tänka.
Ett ställe där du och dina kompisar kan göra spontana, roliga saker.
Som sagt jag flyttade.

Visst, det händer tråkiga saker här med. Men finns fortfarande mer att göra.

Jag möter på nya saker varje dag. och jag trivs med det:D


allt från mig
Mikke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0