stressiga dagar kommer aldrig ensamma.

Alla har vi väl upplevt en sådan där stressig dag?
Jag är inne på min 3:e i rad.
Har en gäng med saker som måste göras.

Men ändå, trots stress och lite andra roliga saker så mår jag bra:)

Tycker det är intressant när man hittar leksaker där det finns en liten skylt med texten "Ej lämpligt för barn under 15 år".
Är man verkligen barn när man 15 nuförtiden? Och när går gränsen för att bli vuxen?
Är det mentalt eller åldersstyrt? 
Det finns ju män över 50 som fortfarande beter sig som barn, dom ska bara ha och ha och ha. 
Och när saker går emot dem eller andra lyckats bättre så är det antingen fusk eller konspiration.

Varför stressar människor på bussar?
Sitter och svär och förbannar sig över trafikljus osv.
Ni kommer inte fram snabbare av att tjata på busschauffören, jag lovar er.

Ne nu är det lektion som gäller
Allt från mig
Mikke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0