Vadå tjäna pengar??

Alltså, världen kan ju vara gött knepig ibland:S
Läste i Metro häromdagen hur folk alltså känner pengar på att blogga:O
Ni måste la skämta?? Få pengar för att skriva ner lite tankar och sälja ut reklam på sin blogg?
Livet är gött sjukt:S

Jag kan förstå hur vissa bloggar kan få mycket besökare, för det står iaf något vettig i de bloggarna.
Typ som hon på Aftonbladet som skrivit om hur det är att kämpa mot Cancer. En sådan blogg läser jag gärna.
Men sen har vi dom där "fjortis"bloggarna. Där det står typ:
"Ja idag var jag och min bästa vän där och shoppade skor, vi hittade ett par snygga som jag köpte. Här kommer bilden"

Hur fan kan en sådan blogg ha 3000 besökare per dag??
Inget vettigt alls i sådana bloggar.
Nu påstår jag inte att min blogg är världsbäst, står bara en massa dynga om vad jag tycker om saker. Men känner ändå att det är lite bättre än vissa andra.

Sen vill jag bara säga att reumatism är en ledsjukdom som får lederna att bli stela och göra jävligt ont!!
Så om jag sitter ner på en buss, och inte klarar att ställa mig upp ska jag inte få skit av gamla tanter eller killar som inte har en aning vad det är!!!!

Vill tacka alla för en trevlig kväll igår:)
plus att jag älskar att dansa, och det fick jag också göra igår.

Igår natt var kände jag att jag var tvungen att möta en vän, som verkade ha det lite kämpigt.
det var därför jag försvann.

Förresten, ni som skickar mail:
Jag tycker inte jag har svikit oss killar. jag skrev bara hur jag tycker att man ska tänka. Det betyder inte att man måste göra det. Ok??
Så sluta med era patetiska mail..

Allt från mig
Mikke

Kommentarer
Postat av: Bella.

(Råkade vist posta en tom kommentar förut. Sorry.)

Jo, det med gamla tanter. Word as hell. Illa är det när de säger till en att ställa sig upp för att erbjuda sin plats (vilket man å andra sidan många gånger gör utan att de frågar ändå) när de inte vet huruvida personen som sitter ner kan stå själv. Bara för att man är ung har man inte alltid friska ben, eller leder. Att folk inte förstår, jag säger då det. Det var bättre förr. ( argt mummel som äldre folk ofta gör..)

2008-09-28 @ 19:19:49
URL: http://smultronibacken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0