vad är en bra kille?

Ok, nu ska vi bli lite fundersamma här. Satt med 2 tjejkompisar idag och diksuterade killar (roligt eller hur?)
Jag kan ärligt säga att jag inte kan ställa upp på idealen som dagens killar har när det gäller att välja flickvän.
Fick drömtjejen förklarad för mig av 3 killar idag. Dom sa följande om den perfekta tjejen:

Minst c-kupa
Fast rumpa
Blond eller brunett
Senaste frisyren
tajta kläder

detta var den exata listan. Jag saknar direkt något, Gör ni?

VAD HÄNDE MED INSIDAN????????????????????????????????????????

för helvete nu killar, nu är det fanimej nog. En tjejs insida är så mycket viktigare än något annat i denna värld!!!
Jag diggar er killar som fattat detta, att en tjej "snygghet" sitter på insidan.
För insidan gär utsidan snygg!!

"utsidan är det som gör dig intresserad av insidan" heter det så checkt. Fan heller säger ja.
Visst, jag är väl som alla andra killar, tycker det är roligt att flörta på krogen om jag är singel.
men för att få ett seriöst förhållande vill jag lära känna tjejen innan man lägger in en "stöt".
Vill iaf veta namn, och lite ursprung, så jag vet vem man raggar på.
Klart att även jag hånglat med nån tjej jag ej vetat ett skvatt om, men då har jag alltid försökt få kontakt dagen efter.
Men man måste förstå, det handlar inte om utsidan. Det måste finnas nått innanför pannbenet, det måste finnas en människa. tyvärr känner jag alltför många "snygga" tjejer som har massor innanför pannbenet, men lägger det ¨åt sidan bara för att få en "snygg" kille. För 90% av de "snygga" killarna är ute efter en blåst, "snygg" tjej.
och de flesta "snygga" killarna har inte mycket innanför pannbenet.

Förjävligt!

Om du har ett förhållande vill jag att du tänker på följande:
tänk att du går upp 20-30 Kilo, är du säker på att din partner skulle stanna kvar?
Eller skulle han/hon leta efter en "snyggare" partner? Hur säker är du på att din partner stannar?
För allas skulle hoppas jag att ni hittat en partner som älskar er ändå. men tänk er ändå situationen.

krogragg: vrf raggar vi på dem? vad är det vi frågar? Hur snabbt frågar vi om "ragget" är singel? varför raggar vi? är det efter utseende eller är det något annat? Hur lång tid tar vi på oss att lära känna personen i fråga?

det finns mycket frågor vi måste ställa oss. och jag funderar hela tiden. Det enda jag vet är att jag är intresserad av någon, hon är det vackraste för mig och jag älskar hennes insida.

Ta hand om er alla
Mikke

ps. tack för alla mail








Kommentarer
Postat av: Therese

Tack för det inlägget mikke! Dagens samhälle är alldeles för ytligt, oavsett kön!

2008-09-25 @ 21:27:37
URL: http://pshy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0