Jaha, ännu en dag till enda.

Apple har just erkännt att dom inte var först med Mp3 spelaren:S och att en britt som heter Kramer var först.
Jaha? so what? Jag tror ju knappast att dom som köper Ipod idag köper dem endast för att apple var först:S
Jag har själv en Ipod, och jag har den för jag gillade touch skärmen. Jag erkänner att jag inte ens visste nått om Mp3s ursprung när jag köpte min första.
Jag läste även hur synd det var om Kramer som inte hade råd att patentera sin uppfinning, och inte får pengar för något av det han gjort. Har ett litet tips: Skriv en bok om hur de stpora företagen snodde din Idé! så säljer du den sen. Varje "mot företag" aktivist kommer ju köpa bokfan, och då blir du miljonär. Bra va?

Jag längtar verkligen tills imorn. Bowling med Nollningslaget och sedan Hicka på Nefertiti. + att man är ledig hela morgonen:P Kan det blir bättre?
Skolan känns skön, kan ju dels bro på sällskapet man har, men det känns verkligen att jag valt rätt.
Fast ärligt, är mer förvirrad över alla pedagogiska begrepp och teorier som man nu läst i alla böcker. men ska nog lösa sig ändå.

"Vad är syftet med livet? Var dig själv" anonym livstänkare på GU.

Nått du vill diskutera? adda msnen i tidigare inlägget.
Mikke

Kommentarer
Postat av: Flikkan 14

asssåå, du har tip så jävla rätt. du är liksom bäst. du borde fan bli sveriges president. och jag käner att vi två är på samma nevå!!!!!!!!!!! kan jag få ada dig på min msn?



PUSSS!!!!!! <3<3<3333

2008-09-10 @ 09:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0