tjena hej..

ok, jaja. jag är inte den perfekta mannen. fattat det nu. har aldrig hävdat det heller. ni kan bara sluta skriva det. jag vet att jag inte är det. så snälla bara sluta kommentera och skicka sådana mail?? alla meddelanden lämnar ipadress. som går att spåra. så när jag ledsnar tillräckligt mycket så kommer jag polisanmäla, inse det?
och måste ni verkligen skriva ner mig, så skriv en adress eller namn, så kan vi diskutera det istället..


Men men, here I go again.
har varit på Vfu en vecka nu. trivs verkligen på skolan.
goa människor som jobbar där också. och väldigt gott kaffe.


Ledsnar lite på folk på bussar.
det hjälper inte att skrika och gorma på chauffören när det är trafikstoppning, det är liksom inte deras fel.
och tar man bussen som går ut på E6an vid 4-5 tiden så får man räkna med stopp.. det är liksom så livet är.


har fått bevisat för mig att hopplösa människor verkligen kan ändras:)
alltid positivt.

sen vill jag bara tydliggöra att jag inte känner Jan Björklund personligen!


Förresten, går fotbollsguldet till kalmar?? om inte, var hamnar det då??
Själv hoppas jag att Patrik Ingelsten får spela mot Portugal och göra 4 mål:P för du vet man att något är fel.
vad hände med daniel nannskog?? gör succe i norge, men får inte spela. Lasse Lagerbäck vad håller du på med??
Men han har det inte lätt vår förbundskapten, en massa skador på nyckelspelare tyvärr. Men nu kanske äntligen Johan Elmander får plats från start igen??

vad händer annars då??
Jo det finns härlig personer överallt:) bara så ni vet
kram på alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0