ok. här kommer det riktiga då.

bloggen ska ju vara porten till världen:P stod något sådant i metro idag.
vill bara säga att med förra inlägget menade jag inte med att jag mår dåligt:P för det gör jag inte.
Ville bara veta lite och erkänna. haha

jag undrar fortfarande det här med finanskrisen??
alltså, vad är det som händer igentligen? Kommer man bli pank nu eller gäller det bara folk med aktier?
haha, känner att jag har noll koll. som vanligt då:P

nån vänlig själ som skulle kunna förklara detta för mig? haha

det regnar idag:( tråkigt. får hoppas att kvällen förgyller denna dagen, men det gör den nog, med tanke på vilka som kommer:)

1 kilo snabbpasta kostar just nu 9:90 i vår lokala butik.
200 g per dag ger 5 portioner pasta. det är typ 2 kr styck.
så rent tekniskt sett kan man få en hel månads middag för 600 kr:P haha..
Jag har verkligen noll liv som orkar räkna på sådant där.

Astrid Lindgren är folkets favorit på nya sedlar:)
blev oerhört glad att höra detta:) jag instämmer i kören. helt klart.

Hugh Hefner har gjort slut med flickvän nummer 1 och flickvän nummer 2.
ska han hitta nya nu?

alltså gubben är la över 80 år och har flickvänner runt 20-25? och han har ju inte bara en.
vad kallar man det? kanske för playboy? haha.
och tjejer som alltid klagar över att killar playar dem, kan ni inte klaga på dessa tjejer som låter sig playas??
det kan ju ge unga killar fel bild av hur tjejer är. eller har jag fel?

http://www.youtube.com/watch?v=8--lrON9yzs
Walter for president!!
kram Mikke


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0