hejsvejs i lingonskogen.

ok, tänk dig att du står vid ett vägskäl, på väg mot lyckan, och måste välja en av följande 2 vägar:
 
Den enkla: Denna väg är lite längre. Du stänger ute alla faktorer som kan leda till olycka och börjar bygga på din lycka, steg för steg och tillslut bli du lycklig. beräknad tid till full lycka: 1-2 år.

Den mer komplicerade: kortaste vägen till lyckan. Du öppnar dig totalt för alla faktorer, men då blir risken att du blir sårad eller olycklig högre, men lyckas du ta dig igenom så blir du lycklig. beräknad tid till full lycka: genast- 3 månader.

Vilken väg väljer du? Jag har redan valt min.

Musikquiz igår. haha
shit va bra vi var.

Nu har jag gått ett tag i skolan. Det finns en sak som gjort mig gladare än allt annat.
Det är NI, mina nya vänner. jag är väldigt glad över att fått äran att lära känna er.
Ni förgyller tråkiga dagar, och gör dem roliga dagarna ännu bättre.
Det är bara se fredag, lördag och söndag. Jag låg varje morgon i sängen och ärligt längtade till att vi skulle ses. Fredagen fick jag träffa hur många som helst, både på dagen och på kvällen. Lördagen likaså.
Söndagen var trevlig, att bara kunna sitta och snacka.
Tack allihopa för att ni förgyller mina dagar:)

Och till mina äldre kompisar: Klart jag inte glömt er, ni har föralltid en del av mitt hjärta och ni kommer alltid finnas där.
Reunion snart kanske?

Allt från mig för tillfället
Mikke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0