en dag..

Ja du, denna dag har bara varit allmänt seg.
Va på skolan i 1 timme ungefär, vart la lite klokare när jag åkte därifrån.
Skönt när man bara har 10 min till skolan:)

Här är lite olika roliga saker man hört i olika sammanhang:

"Alltså, vad är typ dealen med kamera på datorn? Vill jag visa mig avklädd för min kille så skickar jag la ett mms!"
(tjej till annan tjej på bussen en fredagnatt)

"Ok, här är planen: en öl kostar 25 kr, så om alla lägger 50 spänn var borde vi ha råd med varsin öl iaf"
(kille resonerar på lokal bar)

"Alltså det är ett jättebilligt abonnemang, om man bara ringer till tele2comviq. men ringer man till andra så är det svindyrt"
(kompis skryter om sin nya mobil med abonnemang)

"Är man siamesiska tvillingar och har sex är det egentligen onani"
(väldigt sköna människor som tänker till på puben)

Finns inte så mycket att skriva om idag.
Men tack för alla sköna mail.
Allt från mig
Mikke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0