att välja väg..

fått många kommentarer om förra inlägget, det där om att välja väg.
Ville bara via möjligheterna.
jag har ju valt min väg, jag öppnar mig och är social, och tar chanserna med det.
Denna helgen tog jag en chans, som inte gav sig tyvärr. Life goes on.
Eller som en gammal mentor sa:

"När du känner att du misslyckats, det är då du måste uppstå ur askan av dig själv".

Dom orden ska jag försöka följa in i det sista.
Jag följer dom just nu.

Alltså, jag kan verkligen inte förstå vissa folks kommentarer.
Om ni nu stör er så mycket på mig och mina tankar, varför går ni ens in och läser denna bloggen??
tänk på det (ett litet råd från mig).

Kommer bli några jobbiga dagar på jobbet sen.
Just fått reda på innebörden av mötet som sker redan imorn:O
Jag hoppas verkligen att dom hade hört fel!

Allt från mig
Mikke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0