som taget från drömmen.

Ok, i drömmarnas land kan allt hända, så frågan är om jag är där nu?

Mobilen ringde kl 11:03. Ett okänt nummer som jag tvekade på att svara för (av principsak).
Men till slut tog jag modet och tryckte på den gröna luren.
I andra änden hör jag en röst, som jag har riktigt svårt att placera. Som verkade så bekant med ändå så långt borta.
Det tog mig 30 sek innan jag fattade att personen i andra änden pratade engelska.
jag frågade lite lätt vem det var och fick ett chockerande svar.

I telefonen var nu en gammal brittisk kompis, som jag inte hört något från på 7 månader överhuvudtaget, och frågade mig om jag hade lust att ta en fika kl 13 idag, HÄR I SVERIGE??!!!
Chockerad som jag var tackade jag ju naturligtvis ja, men glömde fråga vad han gjorde i Sverige. haha.
Kommer nog bli en intressant fika detta.

Till alla er som sett den men är osäkra på vad som egentligen har hänt:
Ja, min näsa är knäckt och jag kommer behöva gå med denna tejpen i 2 veckor ungefär.
Men jag har INTE var i gängslagsmål!!! Ok?

Helgens bravader bjöd på mycket skoj, fast kenpigast var nog i fredags.
Skulle jobba sista passet i dörren, så att dricka alkohol var inte ens att prata om. istället drack jag och en vän goda alkoholfria Daquries. men trots att jag var spiknykter så dyker det upp kort jag absolut inte minns när dom är tagna.
Detta är ett mysterium utan dess like.

Du har redan bara varit borta en vecka, men vi saknar dig kompis.
Vi möter dig på flygplatsen när du kommer hem igen, allihopa.

Allt från mig
Mikke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0