Skitsnack, hakar och hämnd..


börjar lessna på ditt skitsnack om min polare.
Jag har stått som nån medlare mellan er, men allt du gör nuförtiden är att snacka skit.
Du säger saker som du inte vet stämmer bara för att honom att stå i sämre dagar.
Men tänk efter, du vet vad som hände under ert förhållande, och då vet du också att han har en stor hake på dig.
så jag ber dig nu, snälla sluta??

Livet är roligt just:)
Skitrolig helg, toppat med en rolig måndag.

tack för allt, jag kommer sakna dig nu.
Glad för din skull, att du får göra det du verkligen vill:)
Lycka till nu på ditt äventyr)
Vi ses här hemma igen:)

Sitter och ser en skön film just nu. Lägger ut 2 favoritklipp från den:P
Jag filar just på ett långt inlägg, en hyllning. Men inte riktigt klar så den kommer senare:)
allt från mig
Mikke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0