Haha:P lite roliga saker.

Var på handboll igår. En väldigt rolig match. Men det absolut roligaste jag fann i matchen var att när hemmalaget gjorde mål så spelade musikansvarige låten "Put your hands up!". Var det en lite pik mot moståndarlaget eller?

Idag satt jag på bussen på väg in till staden. När vi passerade en viss station ropar chauffören ut: "För er som ska storshoppa så är det denna stationen ni ska gå av vid!"

Just nu jämför jag mitt liv med ett bildäck, ibland står jag still och ibland rör jag på mig.

tack X för fikat igår:) den uppfyllde verkligen mina förväntningar på dagen:)

kommer längre inlägg senare i veckan, angående en rolig sak:)
Allt från mig,
mikke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0