Goa kommentarer från olika sammanhang.

OK, jag kan hålla med om att förra inlägget kanske var lite ledsamt, men det var menat som en hedring.
Tänkte nu höja stämningen lite med olika kommentarer, meningar och dialoger man hört från kompisar de senaste veckorna.
Tänker naturligtvis inte nämna namn.

"Jag satt ju inne med killarna i ***rummet och snaskade korv, och inte vilken korv som helst, utan Falukorv!"

-Kompis berättar dagen efter..

När vi spelar spelet RISK!:
"Alla mina svarta gubbar är ju i Afrika!"
"Nu tycker jag du var rasistisk mot mina svartingar!"


"Alltså, ingen har ju tagit mig där bak än!!!"
-Intejpning:P

-"Gud vilken rolig fest det var!"

-"Jag fattar inte grejen med analsex, det är ju typ som att bli tagen i röven!"
-  Vadå ha tankarna någon annanstans?

"Alltså Mikke, om du vore kille, skulle du tycka jag var snygg då?"
-Killkompis frågar på fyllan


Och om dessa kommentarer inte fått er att skratta, så lägger jag nu in en film som alltid får mig på bra humör.







Allt från mig
Mikke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0