till anonym.

Hejsan!
imorn kommer ett långt inlägg som jag har planerat ganska länge.
Men idag, vid detta tillfälle vill jag bara skriva en liten sak:
Jag fick en kommentar från en som kallar sig anonym, som vill visa att den bryr sig.
Här är svaret på din kommentar:

Jag vill bara förtydliga att jag INTE  är med i något "gäng!", om det är ett kriminellt du menar?
Jag vet att det ryktet har gått, och det stämmer inte.
När ryktet i fråga nådde mina föräldrar blev det ett himla hallå, men detta var över 1 år sen rättare sagt: våren 2007.
Men förtydligar ännu en gång att jag är INTE med i något gäng.
VIll du veta mer kan du alltid fråga mig direkt, eftersom du verkar veta vem jag är:)

Jag är däremot med i en förening som ordnar fester, men det kan jag inte se som något negativt?

Sen har väl jag som alla andra mina kompisgäng, men det ser jag heller inte som ett "gäng".

Tycker det är kul att du bryr dig men du behöver inte oroa dig.

Allt från mig
Mikke

ps. vore tacksam ifall du skrev ett litet inlägg så jag vet att du läst"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0