Julafton...

Alla glada och nöjda med sina julklappar?
jag vet att jag är;)
alla saker och känslor man fått gör en så glad och uppfylld i ett rus:)
Nu börjar dagen lida mot sitt slut, och man ska lägga sig i sängen och reflektera över dagen.

Kul att man idag har fått cirka 130 sms som alla det stått god jul i:P

till anonym:
Tack för att du fråga!

Får ganska många roliga kommentarer. bästa idag:

"hejsan, jag är en tjej på 17 år som känner en kompis till dig. Jag har tyvärr aldrig pratat med dig i äkta person, men jag har hört att du är ganska galen och flummig. När jag satt på en ******* i *** , i lördags, så är jag säker på att jag såg dig, med ett gäng andra personer. Och du stod och sjöng glada sånger om julen och skrek "God jul" till alla. Ville bara säga att du verkar som en galen person. Hoppas du inte blir ledsen." undertecknat med P2p

Tänkte att jag skulle svara på detta:P Tyvärr, det var inte jag. Jag befann mig ungefär 2 timmar från Göteborg denna dagen så jag är ledsen. Men tack för kommentaren.


någon som är så himla skoj att se på julafton;) tänk om alla varelser ansträngde sig så mycket för varandra:D
Ne nu är det dags att dra sig.
Allt från mig
Mikke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0