6 år.

i 6 år har jag stått vid din sida.
jag har aldrig sagt ett ont ord om hur du levt ditt liv.
I medgångar och motgångar har du alltid kunnat ringa mig, och fått pratat ut.
Men tar du nu det steget som du säger att du ska ta, så kommer jag inte finnas vid din sida något mer.
Vi är 3 kvar, och du kommer förlora oss alla.
tänk efter, är det värt det?

Men allt är inte dystert denna dag.
Ser med väntan frame mot ikväll:)
och veckan som kommer blir nog en av de bästa på länge.

skön konversation på transportmedlet:
Tjej: "Hej älskling!"
Kille: "Hej snygging!"
Tjej: "Gud vad jag älskar dig!"
Kille: "och jag älskar dig, nästan lika mycket som IFK"
Tjej: "vadå nästan?"
Kille: "nja, jag är väl lite mer för killar!"

Som alla ni om läser säkert märkt, så skrivs det inte så mycket här längre.
Jag har väldigt extremt mycket att göra, så inte förrens allt lugnat ner sig, kan jag börja skriva.
Min prognos är runt den 22:a december.
Hoppas ni finns kvar då:)
MVH Mikke

ps. fick den 1 december en rolig kommentar som löd "jag tror jag vet vem du är!"
och var signat "en nyfiken internetare". haha. jag undrar lite varför du tror det? så snälla skriv igen?:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0